به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اشکنان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اشکنان از تصویب صورت جامع درآمد و هزینه شهرداری اشکنان در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۲ در هیأت تطبیق شهرستان لامرد خبر داد.

حسین خوشدل گفت: به استناد ماده ۷۱ قانون شهرداری ها و بند ۱۰ ماده ۸۰ قانون شوراها، صورت جامع عملکرد ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ شهرداری اشکنان در صحن این شورا مورد بررسی قرار گرفت و بعد از بحث و بررسی به اتفاق آرا تصویب شد.

منتخب مردم اشکنان در ادامه افزود: پس از ارسال صورتجلسه این شورا به هیأت تطبیق شهرستان لامرد، اعضای محترم این هیأت نیز صورت جامع درآمد و هزینه های شهرداری را مصوب نمودند.

حسین خسروی شهردار اشکنان نیز با اشاره به تحقق بیش از ۵۰ درصدی بودجه ۱۴۰۲ شهرداری در شش ماهه نخست سال جاری گفت: شهرداری اشکنان از فروردین ماه لغایت شهریورماه جاری بیش از ۷۴ میلیارد ریال از منابع و ردیف های درآمدی، وصولی داشته است. همچنین طی این مدت ۳۶ میلیارد ریال صرف هزینه های جاری و ۴۵ میلیارد ریال نیز صرف هزینه های عمرانی شده است.

شهردار اشکنان در پایان گفت: امیداریم با الطاف خداوند متعال، همراهی اعضای محترم شورای اسلامی شهر، مسئولین محترم، خیرین گرامی و نیز همکاری و همیاری شهروندان‌ فهیم اشکنان در جهت عمل به وظایف شهروندی و نیز پرداخت به موقع عوارض، بتوانیم در راستای پیشرفت همه جانبه شهر تاریخی اشکنان گام برداریم.

📎 فایل مربوطه در کانال ایتا و روبیکا به نشانی @ashkananir قابل مشاهده می باشد.

🔔 اخبار و آگهی های شهرداری و شورای اسلامی شهر اشکنان را در پایگاه ها و کانال های اطلاع رسانی زیر پیگیری نمائید:
🌐 پایگاه اطلاع رسانی شهرداری اشکنان:
www.ashkanan.ir
🌐 پایگاه اطلاع رسانی شهرداری های فارس:
www.fars-shahrdari.ir
🆔 کانال اطلاع رسانی در ایتا:
http://eitaa.com/ashkananir
🆔 کانال اطلاع رسانی در روبیکا:
https://rubika.ir/ashkananir

🔸روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی اشکنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *