به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اشکنان؛ به مناسبت فرارسیدن هفته فراجا، حسین خسروی شهردار، حسین خوشدل رئیس و سیدمحمد سخن سنج، محمد پوررستمی و محمد نجفی اعضای شورای اسلامی شهر اشکنان، با سرگرد فتحی فرماندهی انتظامی بخش، سروان پورمهدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهر و پرسنل این فرماندهی دیدار و گفتگو نمودند.

◀️ در ابتدای این دیدار سید محمد سخن سنج با اشاره به حدیثی از معصومین(ع)، کار فراجا را بسیار ارزشمند خواند و از فرماندهی و پرسنل انتظامی بخش اشکنان تقدیر و قدردانی نمود.

◀️ در ادامه این دیدار خسروی شهردار اشکنان نیز ضمن تبریک این روز، از سرگرد فتحی، سروان پورمهدی و سایر پرسنل زحمتکش این دو ارگان انتظامی تشکر نمود و از خداوند سلامتی وتوفیقات روزافزون این عزیزان را خواستار شد.

◀️ سرگرد فتحی فرماندهی انتظامی بخش اشکنان نیز ضمن تشکر از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر اشکنان، گفت: هدف ما در طول مدت خدمت در این منطقه، رفع مشکلات و موانع از سر راه شهروندان بوده و در حد بضاعتمان نیز برای دستیابی به این هدف تلاش می کنیم.

◀️ گفتنی است در پایان این دیدار، با توجه به اهمیت موضوع همکاری شهروندان با پلیس در مسائل مختلف و نیز آگاهی بخشی در خصوص موضوعات پیشگیرانه، دو طرف بر برگزاری کلاس های آموزش شهروندی تاکید نمودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *