به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اشکنان؛ روز دوشنبه مورخ ۲۰ شهریورماه، حجت الاسلام و المسلمین شیخ علی صفری امام جمعه بخش، حسین خسروی شهردار و حسین خوشدل رئیس شورای اسلامی شهر با حضور در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان لامرد، با رئیس جدید این اداره دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار امام جمعه محترم بخش اشکنان ضمن تبریک انتصاب مهندس کشوری به عنوان رئيس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان، از انتخاب یک جوان جهت تصدی سمت ریاست یک اداره در شهرستان ابراز خوشحالی نمود و با اشاره به مشکلات بخش و شهر اشکنان در این حوزه گفت: با توجه به استقرار دفترخانه ثبت اسناد و دادگاه، تقاضاداریم پیگیری های لازم جهت استقرار شعبه ثبت اسناد و املاک صورت گیرد.

در ادامه این دیدار حسین خوشدل رئیس شورای اسلامی شهر اشکنان ضمن اشاره به تحویل قریب به ۴۰۰ سند تک برگ همشهریان در مرحله اول، گفت: از کسانی که در پیگیری اسناد تک برگ، نمایندگان مردم اشکنان را همراهی کردند تشکر میکنم.

حسین خسروی شهردار اشکنان نیز در این دیدار ضمن تبریک و اعلام آمادگی مجموعه شهرداری با اداره ثبت اسناد و املاک در خصوص صدور اسناد مالکیتی همشهریان گفت: امیدواریم تمهیداتی اندیشیده شود که در مرحله دوم، با استقرار کارشناسان این اداره به صورت یک روز در هفته در مرکز بخش، امورات مربوط به اسناد همشهریان تسهیل گردد.

گفتنی است پیش از این سید مصطفی سجادی ریاست اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان لامرد را برعهده داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *