✳️ به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اشکنان؛ به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، حسین خسروی شهردار و حسین خوشدل رئیس شورای اسلامی شهر اشکنان در پیامی، این روز را گرامی داشتند.

◀️ متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَ الْقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ

۱۷ مرداد ماه، فرصت ارزشمندی است برای پاسداشت تلاش های جهادگران عرصه خبر و اطلاع رسانی که با نگرشی عمیق و بدون در نظر گرفتن علایق شخصی، در تمامی حوزه ها به انعکاس اخبار و اقدامات ادارات و نهادها نظیر شهرداری و شورای اسلامی شهر می پردازند و شهروندان را به مشارکت های مدنی ، سیاسی و اقتصادی و… ترغیب و به دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی امیدوارتر از گذشته می نمایند.

مردم نجیبمان نیز امروز بیش از هر زمان دیگری در پی دسترسی کامل و شفاف به اطلاعات هستند که این امر در سایه تلاش فعالان این عرصه در انعکاس سریع و صحیح اخبار میسر خواهد شد.

برخود لازم می دانیم به نمایندگی از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر اشکنان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عرصه رسانه و ارتباطات و تبریک به فعالان این حوزه، از تلاش ها، زحمات و همکاری های صمیمانه خبرنگاران گرامی شهر و بخش اشکنان به ویژه برادر عزیز آقای سیدمهدی احمدی خبرنگار محترم صدا و سیمای مرکز فارس در اشکنان و دیگر خبرنگاران خبرگزاری های محلی و فعالان رسانه با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر اشکنان، صمیمانه قدردانی نمائیم.

والسلام

حسین خسروی-شهردار اشکنان

حسین خوشدل-رئیس شورای اسلامی شهر اشکنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *