به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اشکنان؛ حسین خسروی شهردار و حکیمه غلامی نیا رئیس شورای اسلامی شهر اشکنان در پیامی فرا رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک عرض نمودند.

متن پیام به شرح ذیل است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

نامگذاری یک روز به نام روز ارتباطات و روابط عمومی در تقویم کشورمان، بیانگر جایگاه والای روابط عمومی، اطلاع رسانی و ارتباطات در مناسبات سازمانی، اجتماعی و… در دنیای امروز است.

هر سازمان یا نهادی برای پیشرفت خود نیاز به حضور یک روابط عمومی فعال داشته تا با شناخت اهداف سازمان خود و با تلاشی آگاهانه، برقراري ارتباط دوسويه ، ارتباط بین مدیران و کارکنان ، مردم و مخاطبان سازمان، ارائه پيام های روشن، دقيق و شفاف ، برنامه ريزي كاربردي و اقدامات عملي و قابل اجرا ، نسبت به پاسخگویی به مطالبات مردمی اقدام نماید.

بر خود لازم می دانیم فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملّی ارتباطات و روابط عمومی را به مدیران محترم روابط عمومی ادارات، ارگان ها و نهادهای بخش و شهر اشکنان و تمامی دست اندرکاران و مشعل داران این امر خطیر، خصوصا پرسنل روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اشکنان تبریک و تهنیت عرض نمائیم.

امید است با هم اندیشی، استفاده از ظرفیت ها، منابع و ابزار اطلاع رسانی، ابتکار و خلاقیت در جهت پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم بردارید. توفیق روز افزون همه فعالان این حوزه را در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی از خداوند سبحان مسألت می نمائیم.

حسین خسروی-شهردار اشکنان
حکیمه غلامی نیا-رئیس شورای اسلامی شهر اشکنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *