به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اشکنان؛ چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه جاری، به مناسبت هفته شوراها و روز جهانی کار و کارگر، طی مراسمی از اعضای شورای اسلامی این شهر و کارگران شاغل و بازنشسته شهرداری تجلیل شد.

حسین خسروی شهردار اشکنان در این مراسم گفت: ضمن تبریک روز شوراها خدمت اعضای شورای اسلامی شهر اشکنان و روز جهانی کار و کارگر خدمت کارگران این شهرداری، گفت: حقیقتا در مدت فعالیت شورای اسلامی شهر، این شورا نهایت همکاری با شهرداری را داشته است و این شورا در خصوص پیگیری مشکلات و کمبودهای شهر تمام تلاش خود را در جهت رفع آنان انجام داده و در ادامه نیز قطعا تلاش خود را مضاعف خواهد نمود.

شهردار اشکنان در ادامه گفت: فعالیت های شهرداری با وجود کارگران نمود پیدا می کند و نقش شما کارگران در زیباسازی منظر شهری و رفع نواقص موجود، بسیار پررنگ است که جا دارد از همه شما صمیمانه تشکر و برای همه شما آرزوی سلامتی و توفیق نمایم.

در ادامه این مراسم سید محمد سخن سنج عضو شورای اسلامی شهر اشکنان با اشاره به احادیث و روایات ائمه معصومین(ع)، به نقش ویژه کارگران در اسلام پرداخت و در پایان نیز از همه کارگران شهرداری به نمایندگی از شورای اسلامی این شهر تقدیر نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *