به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اشکنان؛ شهردار اشکنان به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، با مهندس خضری سرپرست جدید فرمانداری شهرستان دیدار نمودند.

حسین خسروی شهردار اشکنان گفت: این دیدار به مناسبت انتصاب آقای مهندس خضری صورت پذیرفته است و مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر اشکنان برای ایشان در این سمت آرزوی موفقیت می نماید.

غلامی نیا رئیس شورای اسلامی اشکنان نیز در این باره گفت: با توجه به وجود برخی مشکلات و کمبودهای موجود در حوزه های مختلف، این مشکلات و کمبودها به صورت مکتوب و شفاهی به مهندس خضری منعکس گردید.

نماینده مردم شهر اشکنان گفت: کمبود سرای ورزشی و پیگیری احداث سالن مجهز ورزشی جهت استفاده ورزشکاران و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، رفع خاموشی برخی نقاط مسیر اشکنان-لامرد به ویژه حدفاصل اشکنان – بریو، ادامه پیگیری های لازم جهت احداث مجتمع فرهنگی، ورزشی بانوان اشکنان، پیگیری جهت روکش آسفالت خیابان اصلی شهر اشکنان به دلیل افزایش ترددهای وسائط نقلیه و… از جمله موضوعاتی بود که از سوی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اشکنان در دیدار با سرپرست محترم فرمانداری مطرح گردید که امیدواریم با پیگیری مسئولان، مشکلات و کمبودهای موجود رفع شوند.

گفتنی است مهندس خضری در فروردین ماه جاری از سوی استاندار محترم فارس به عنوان سرپرست جدید فرمانداری لامرد منصوب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *