به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اشکنان؛ حسین خسروی شهردار اشکنان به مناسبت فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس نهاد شوراهای اسلامی و روز ملی شوراها، با صدور پیامی، این روز را گرامی داشت.

مشروح این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مشورت یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم گیری هاست. بنا به فرمایش پیامبر اعظم (ص): « هیچ قومی مشورت نکردند جز آنکه به بهترین امور هدایت یافتند.»

یکی از نشانه های بارز مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی، همراهی و مشارکت گسترده آحاد مردم بوده است و شوراهای اسلامی نیز با دارا بودن ماهیتی مردمی می توانند نقش مهمی در تداوم و پیشرفت میهن عزیزمان ایفاء نمایند. به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه ا…) شوراها از مظاهر مشارکت مردمی و برای تسهیل امور مردم است.

اینجانب به نمایندگی از مجموعه شهرداری و مردم شریف اشکنان، بر خود لازم می دانم نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراها را حضور ارزشمند تمامی اعضای محترم ادوار شورای اسلامی شهر اشکنان به ویژه اعضای محترم دوره ششم شورا، تبریک و شادباش عرض نمایم. سربلندی و سرافرازی بیش از پیش این عزیزان را در خدمتگزاری به مردم شریف این شهر کهن، از ایزد منان مسئلت دارم.

حسین خسروی
شهردار اشکنان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *