به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اشکنان؛ پنجشنبه مورخه ۱۰ فروردین ماه، حسین خسروی شهردار اشکنان با پرسنل رسمی و شرکتی این شهرداری دیدار کرد.

در این جلسه که رئیس و دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر اشکنان نیز حضور داشتند، شهردار اشکنان با تبریک فرارسیدن عید باستانی نوروز و ماه مبارک رمضان، برای همه پرسنل آرزوی سلامتی توام با موفقیت نمود و گفت: از زحمات تمامی کارمندان و کارگران که مخلصانه و در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های این شهرداری در سال گذشته تلاش نموده اند تقدیر و تشکر می کنم.

خسروی با اشاره به همراهی های شورای اسلامی شهر گفت: از همراهی ها و همکاری های دلسوزانه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نیز تشکر میکنم که انصافا در همه حال پشتیبان مجموعه شهرداری بوده و هستند.

شهردار اشکنان در پایان گفت: از طرف مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز از حضور حجت السلام و المسلمین کاشی که در ایام ماه مبارک جهت اقامه نماز ظهر و جلسه تفسیر قرآن کریم در خدمتشان هستیم نیز صمیمانه تشکر می کنم.

گفتنی است پیش از سخنرانی شهردار، نماز جماعت ظهر و عصر و جلسه تفسیر قرآن کریم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین کاشی در محل نمازخانه شهرداری برگزار گردید.

همچنین در پایان این مراسم، سبدکالای ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز نیز از سوی مجموعه شهرداری به هر یک از پرسنل اهدا گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *