به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی اشکنان؛ آئین تجلیل از زحمات دکتر زردشت رئیس سابق دانشگاه پیام نور اشکنان در سالن جلسات شورای اسلامی شهر اشکنان و با دعوت از جمعی از مسئولان بخش اشکنان برگزار شد.

حاج اقا صفری امام جمعه اشکنان در بخشی از سخنان خود ضمن قدردانی ازتلاش های ارزنده دکتر زردشت اظهار داشت: در طول مدت خدمت صادقانه این عزیز ،با مدیریت دلسوزانه و مصمم و پیگیر، شاهد ارتباط و تعامل بسیار خوب و مناسبی از سوی ایشان در رفع مسائل دانشگاه بودیم.

غلامی نیا رئیس‌شورای شهر اشکنان گفت :مجموعه شهرداری و شورای اسلامی اشکنان به سهم‌خود وبه نمایندگی از مردم قدرشناس اشکنانی از زحمات چندین ساله دکتر زردشت در کسوت مدیریت و استاد دانشگاه پیام نور اشکنان تقدیر و تشکر نموده و برای ایشان موفقیت و سربلندی از خدای بزرگ آرزومندیم.

محمدحسن‌پور عضو هیات‌امنای دانشگاه پیام نور نیز با اشاره به فعالیت های ارزشمند دکتر زردشت در تحقق اهداف آموزشی دانشگاه و تعامل با هیات امنا، از ایشان تقدیر و تشکر نمود.

دکتر زردشت رییس سابق دانشگاه پیام نور اشکنان گفت: از ابراز همدلی و محبت مردم فهیم و شریف اشکنان تشکر می نمایم هر چند از نظر بعد مسافت از مردم عزیز اشکنانی دور هستم اما قلبا خود را یک شهروند اشکنانی دانسته و حاضر به هرگونه همکاری و تعامل در حل مسائل اهداف علمی و آموزشی دانشگاه هستم و به سهم خودم از همکاری تمامی مسولین بخش، خیرین گرانقدر و مردم عزیز اشکنان در طول مدت خدمت سپاسگزارم.

گفتنی است دکتر محمد رضا زردشت قریب به هفت سال بعنوان ریاست دانشگاه پیام‌نور در بخش اشکنان فعالیت داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *