به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی اشکنان؛ حکیمه غلامی نیا رئیس شورای اسلامی شهر اشکنان طی گفتگویی گزارشی از پیگیری درخواست ها و مطالبات پرسنل اورژانس اشکنان ارائه نمود.

رئیس شورای اسلامی شهر اشکنان گفت: در دیدار اعضای شورای اسلامی با پرسنل اورژانس، سه درخواست از سوی پرسنل اورژانس جهت پیگیری مطرح گردید.

غلامی نیا افزود: یکی از درخواست ها، خرید دستگاه پالس اکسیمتر(اندازه گیری اکسیژن خون) بود که با پیگیری های این شورا، و با تامین هزینه از طریق خیر گرانقدر آقای علی حاجی پور و نماینده ایشان حاج عباس صحراگرد تهیه و در اختیار پرسنل اورژانس قرار گرفت.

او ادامه داد: بهسازی محوطه اطراف اورژانس یکی دیگر از درخواست های پرسنل اورژانس بود که این موضوع به دلیل آغاز عملیات احداث بلوار وحدت در آینده ای نزدیک، با قول مساعد شهردار محترم، همزمان با این پروژه، عملیات بهسازی محل موردنظر نیز انجام خواهد گرفت.

غلامی نیا سومین مطالبه پرسنل اورژانس را پیگیری تخصیص یک دستگاه آمبولانس به این پایگاه عنوان کرد و گفت: جهت مرتفع نمودن این مشکل نیز با مسئولین ذی صلاح در سطح کشوری و استانی از جمله وزیر محترم بهداشت و استاندار محترم مکاتباتی داشتیم که نامه ارسالی شورا به وزارت بهداشت، به دانشگاه علوم پزشکی شیراز ارجاع داده شد. استاندار محترم نیز در جلسه ای آمادگی خود و مجموعه استانداری جهت همکاری در رفع این مشکل را اعلام نمود. بخشی از پیگیری ها نیز از طریق ریاست محترم هلال احمر شهرستان صورت پذیرفت و مقرر شد در صورت نیاز، به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهر اشکنان جهت بررسی موضوع به کشورهای حوزه خلیج فارس سفر نمایند‌. همچنین در دیدار با مهندس علامه مدیرعامل شرکت ایمیدرو در پارسیان، این تقاضا را مطرح نمودیم. سرهنگ سلیمی که به همراه سردار حسینی جانشین پلیس راهور کشور در اشکنان حضور یافتند نیز قول پیگیری این درخواست در تهران دادند و نامه های مربوطه را نیز از اعضای شورا تحویل گرفتند. علاوه بر این، با خیرین و نمایندگان خیرین در سطح بخش نیز مذاکراتی صورت گرفته که در این زمینه قول مساعد دادند.

در پایان این گفتگو غلامی نیا در خصوص پیگیری مطالبات ادارات و نهادهای اشکنان گفت: مجموعه شورای اسلامی شهر اشکنان مطالبات اورژانس و دیگر ادارات و نهادهای اشکنان را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *