به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی اشکنان؛ در سومین روز از هفته نکوداشت شهرداری ها و دهیاری ها، به همت شورای اسلامی شهر اشکنان نشست صمیمانه شهرداران اشکنانی شهرهای اشکنان، اهل، دهکویه، خوزی استان فارس و بیدخون استان بوشهر با حضور امام جمعه محترم، سرپرست محترم بخشداری و اعضای شورای اسلامی شهر اشکنان در سالن جلسات این شورا برگزار گردید.

در ابتدای این نشست، حکیمه غلامی نیا رئیس شورای اسلامی شهر اشکنان ضمن گرامیداشت هفته شهرداری ها و دهیاری ها، گفت: اولین نشست شهرداران به منظور ارتباط بیشتر با یکدیگر و گرامیداشت این روز برگزار گردید.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین صفری امام جمعه محترم اشکنان ضمن تشکر فراوان از شورای اسلامی به منظور برنامه ریزی این نشست، با اشاره به روایتی از امام محمدباقر(ع)، لزوم مشورت با صاحب نظران را یادآور شد.

امین علیمرادپور سرپرست محترم بخشداری نیز ضمن تقدیر از ابتکار شورای اسلامی شهر، گفت: مسئولان بخش های مختلف بابد تمام تمرکز خود را روی امور محوله خود بگذراند تا شاهد پیشرفت هرچه بهتر امور باشیم.

مهندس علیمرادپور در ادامه به نقش مهم روابط عمومی ها پرداخت و گفت: روابط عمومی ها با انعکاس اخبار و فعالیت های هر بخش، تقش بسزایی در امیدآفرینی در جامعه دارند که جا دارد از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر اشکنان که در این بخش تاکنون خوب عمل کرده است نیز تشکر نمایم.

پس از آن حسین خسروی شهردار اشکنان، حسین نجفی زاده شهردار اهل، علی اسکندری شهردار دهکویه لارستان، احسان اکبری شهردار بیدخون بوشهر و سیدمجتبی سخن سنج شهردار خوزی ضمن گرامیداشت این ایام و تشکر از اقدام شایسته شورای اسلامی شهر، گزارشی از برنامه های اجرا شده در شهرداری های محل خدمت را بیان نموده و برخی برنامه های در دست اقدام شهرداری ها را برشمردند.

شهرداران اشکنانی، بر لزوم استمرار این جلسات نیز تاکید داشته و آن را مفید دانستند.

در پایان از ۵شهردار اشکنانی با اهدای تندیس، تقدیر به عمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *