به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی اشکنان؛ شهردار اشکنان در گفتگویی، ویژه برنامه های شهرداری اشکنان به مناسبت هفته نکوداشت شهرداری ها و دهیاری ها را تشریح نمود‌.

حسین خسروی گفت: پس از تشکیل کمیسیون فرهنگی شهرداری و همفکری اعضای این کمیسیون، ویژه برنامه هایی جهت اجرا تصویب شد که در طول هفته نکوداشت شهرداری ها و دهیاری ها اجرایی خواهد شد.

شهردار اشکنان افزود: تجدید میثاق کارکنان شهرداری با شهدا، میزخدمت و سخنرانی بین الصلوتین در نماز جمعه، دیدار عمومی شهردار با مردم، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده کارگر فقید شهرداری، تجلیل از بازنشستگان، نشست صمیمانه با کارکنان، راه اندازی تارنما، انتشار تراکت های گزارش عملکرد در فضای مجازی و گفتگوی مجازی با همشهریان گرامی از جمله برنامه های پیش بینی شده جهت هفته نکوداشت شهرداری ها و دهیاری ها می باشد.

حکیمه غلامی نیا رئیس شورای اسلامی اشکنان نیز از برگزاری نشست صمیمانه شهرداران اشکنانی خبر داد و گفت: به همت شورای اسلامی شهر اشکنان، نشست صمیمانه شورای اسلامی شهر با پنج شهردار اشکنانی که در شهرهای اشکنان، اهل، خوزی و دهکویه استان فارس و بیدخون استان بوشهر مشغول به خدمت هستند، برگزار خواهد شد.

گفتنی است ۱۴ الی ۲۱ تیرماه به عنوان هفته نکوداشت شهرداری ها و دهیاری ها نامگذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *